La casa de papel 2. sezon 1. bölüm izle

Vegabet
Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Busraunl (Misafir)

    Tokyo tam bir drama ahsen iyi yapti berlin

  2. @proff (Misafir)

    tokyoyu bir ben mi sevemiyorum

  3. @@bunegardaşım (Misafir)

    ne oluyor bremen bu ne

  4. @Sanane (Misafir)

    Piç berlin oç

  5. @zeka (Misafir)

    )Tokyo'ya küfür etmeyin o olmasaydı plan olmazdı.

  6. @Denverimm (Misafir)

    Denverin gülüşüne sadece ben mi hastayım ♡♡

  7. @Emre (Misafir)

    Berlin babamız Almanya yuvamız.

  8. @elmas (Misafir)

    @Misafir aynn 1 hafta olması çok kötü keşke 1 aylık olsa

  9. @@kjebnlvrnrlv (Misafir)

    @helsinkiibne oslo için en iyisi buymuş

  10. @Misafir (Misafir)

    @elmas bizde de aynı durum söz konusu ama 1 haftalık olması kötü ya

  11. @elmas (Misafir)

    Ne zamandır izleyizleyemiyodum annem kotayi asican diye izletmiyodu sil supurden 30 gb kazandım 7/24 burdayım ahahahhah bu arada bölüm harikaydı

  12. @El Profesör (Misafir)

    Bu Profesör'ün Aklına Hayranım Adam Herşeyi Düşünmüş Pekii Bunu Film Yapacağına Neden Faaliyete Geçirmedi ?

  13. @enimaa (Misafir)

    Berlin aşqm napıyosuun kjsdlkjsdlkj abiii Tokyo'ya ne sinir oldum sonu mikemmeldii

  14. @Yuksel26;

    Profesör nasıl bir beyin var lan sende

  15. @Berat10 (Misafir)

    bu tokyo salak aq valla sinir oldum

  16. @@blaablaablaa (Misafir)

    Keşke izlemeseydim bu diziyi aq bağlılık yaptı yazın ne yapıcam

  17. @helsinkiibne (Misafir)

    lan helsinkide tam ibne cıktı moruq

  18. @dvn (Misafir)

    denver şu karıyı bıraksın aq

  19. @@guapo (Misafir)

    Tokyo az kalsın herşeyi berbad ediyordu profesör çok zeki bence o evdeki planları bilerek bıraktı ve onlar o planlara göre giderken profesor başka bi çernobil planıyla herşeyi değiştirecek

  20. @@SAÇMALIK (Misafir)

    Tokyo kanka napı10?

  21. @Profösör (Misafir)

    Beleş kadına gittim

  22. @Ankara (Misafir)

    Yakında geleceğim

  23. @Misafir (Misafir)

    @egunerkaya bildiğim kadarıyla netflixte 2. Sezon 40 dakika ama sitelerde 1 saate yakın o yüzden olabilir :)

  24. @Dilara (Misafir)

    2.sezon kaç bölüm

  25. @sövülecek adam (Misafir)

    moscow , berlin ölecek güzel dizinin kanser fan kitlesi :D

  26. @bedidofna;

    gördün mü ebeiiiyn kara kutusunu.bi kıl kuyruktan kurtuldular :)

  27. @emiraldaşer (Misafir)

    manyak birşey bu berlin

  28. @Dell (Misafir)

    Bu 24 saat dolmadımı amk :))

  29. @GregorSamsa;

    ohh içimin yağları eridi amk ğumun kevaşesi seni

  30. @egunerkaya;

    Dizi Netflix de 9 bölüm ama dizi sitelerinde 6 bölüm sebebini bilen var mı ?

  31. @Username (Misafir)

    "Siesta"da üzerine ülke yok, ama teknolojide Amerika hak getire. Peh peh İspanya. Peh peh.

  32. @TorrensBack;

    Berlin sen nasıl bir kralsın ya, Amk kaşarına tam hakettiğini yaptın.

  33. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Forever (Misafir)

    Üzgünüm ama canın kaşınmıştı Tokyocum. Berlin dizide en sevdiğim karakter, sen kimsin Berline silah çekiyorsun. Yürü Berlin arkandayız asdjsjsjs Bu arada o moron profesör n'apıyor git otur telefonuna bak zaten senin yüzünden bir sürü rehine kaçtı, Oslo öldü. Al şimdi de telefonuna bakmadın diye karışıklık çıktı, grup bölündü. Bir sürü dert.

  34. @fatih (Misafir)

    İspanya evimiz Berlin babamız :)

  35. @cagri (Misafir)

    berlin ne hallere düştün

  36. @ahmet (Misafir)

    bu nasıl 2.sezon oluyor anlamadım resmen 1.sezonunu alıp aynısını parçalarla göstermişler nerde 2.sezon

  37. @Berlinn (Misafir)

    Lan ben ne yaptım amk

  38. @Tunki (Misafir)

    Herseyi dusunmusler Ev GG mq

  39. @yelloz (Misafir)

    Lan Berlin napıyon bok

  40. @<zx (Misafir)

    arkadaslar şu spoiler butonu boşa koyulmamış kullanın şunu ya sacma sapan yorumlar yazıyorsunuz

  41. @çavbela (Misafir)

    siz de sadece ilk 4 dkyı izleyip yorum yapmayın benim gibi...

  42. @çavbela (Misafir)

    ulan evi nasıl unuttular saçmalamışlar biraz

  43. @çavbela (Misafir)

    lan ders çalışcam çalışamıyom neymiş bu dizi aq

  44. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ceren karaca (Misafir)

    raquel latin kadınları güzel olur lafına tepki olarak doğmuş. arturitonun artığını her bölüme koymasalar keşke profesör annem sen malmısın o kadar plan yap raquel yüzünden aksat savsakla sonunda bütün suç raquele kalsa bir tek o tutuklansa diğerleri kaçıp kurtulsa

  45. Tokyo, Berlin 'in kafasına orada sıkmalıydı :(

  46. Monica malı güzel falan değil

  47. @Hakketti (Misafir)

    Tokyo'cum sonuna kadar hakkettin.

  48. @GC. (Misafir)

    Sinir oluyorum şu kıza kendini bir şey sanıyor.(Tokyo tabi ki başka kim olabilir!

  49. @mada;

    Tokyo fazla bencil davrandı bence

  50. @Gulbahar;

    Cok hejanli

  51. @@AlChapo (Misafir)

    Neden Tokyo :(

  52. @Deniizz (Misafir)

    Lan bunlar o eve nasıl gidiyordu acaba

  53. @Gizem (Misafir)

    Nefes nefese izliyorum valla çok meraklanıyorum soyun başarılı olacak mı

  54. @jjunkao (Misafir)

    Berlin reis be , güzel cezalandırdın kaltağı.

  55. @Kanguru Tv (Misafir)

    Sussun laaaağn dizi izliyn

  56. @Zambak (Misafir)

    SEVAN adlı izleyicinin yorumuna cevaben...
    Duyarlılığınızı takdir ediyorum fakat “Başkasının dinine söven keşke Müslüman olsa.” demekten kendimi alamıyorum. :D Zira;
    •Türkçe’nin değil “Türkçenin”
    *Özel isimlere gelen yapım ekinden sonra gelen çekim eki kesme işareti ile ayrılmaz.

    •Barcelona’lı değil “Barcelonalı”
    *Yapım ekleri de ayrılmaz.

    • 1 tane değil “bir tane”
    *Cümle içinde saat, ölçü, para birimi dışındaki sayılar yazıyla yazılır.

    • Altyazı değil “alt yazı”
    *Ayrı yazılır.

    Soru ekinin ayrı yazılması gerektiğini bilmek yetmiyor.

    Çevirmen kardeş sen de dikkatli ol biraz. Herkese iyi seyirler! ☺️

  57. @Simoner (Misafir)

    Adam turkceyi ogretmek icin cevirmiyor altyaziyi.anlayalim diye ceviriyor.o kadar cok biliyosan altyazisiz izle.ukala gerzek.

  58. @bb (Misafir)

    tokio ya dizinin başından beri ayar olan bi ben miyim ya

  59. @@gelmeyecek (Misafir)

    Tokyo cidden salak ama berlin oyle yapmamalıydı

  60. @Sevan (Misafir)

    Daha Türkçe'nin dil bilgisi kurallarından bir haber bu çevirmeni çok aradınız mı? Adam tüm bölüm boyunca 1 tane soru eki ayırmamış 1 tane. Sevimli olduğunu sanıp bir de saçma sapan notlar yerleştirmiş. Beyaz bayrağı yalnızca Madrid maç kazandığında salladığı için "Arkadaş Barselona'lı galiba" diye not düşmüş. Adamların rengi eflatun beyaz olduğu için kazanınca bayrak sallıyor olabilir mi? Adam İspanyolca argo olan "Joder" kelimesini özel isim olarak yazmış. Şaka herhalde bu. Her önünüze gelene altyazı işi vermezsiniz umarım bu yorumdan sonra.

  61. @nazım (Misafir)

    2. bölüm nerde ya of

La casa de papel 2. sezon 1. bölüm izle,La casa de papel 2. sezon 1. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×